Pulsters outstanding orders

kazaam kazaam at oleco.net
Tue Aug 5 20:11:55 CEST 2008

I can tell the exact same story as all of you do! But last friday night at 8 o'clock I got this mail, which makes me think mine will finally arrive tomorrow or the day after tomorrow:

Hallo,

Gute Neuigkeiten zu ihrer Bestellung bei www.Pulster.de:
Ihr Pakerl ist seit heute unterwegs !

Wir bedanken uns fuer den Auftrag und wuenschen viel Freude.
Wenn sich Fragen zu ihrer Bestellung ergeben, stehe ich Ihnen gerne
direkt per Email zur Verfuegung. Oder rufen Sie uns auf unserer
Hotline an: 01805-785 783  (Di&Do 10-14 Uhr).
Ich wuerde mich freuen, wenn unser Shop fuer ihre Lesezeichen/Favoriten
gut genug ist.

Schoene Gruesse, many thanks,
Christoph Pulster

So I'm pretty sure that he's hard working to get all the freerunners shipped asap. Just be a little bit more patient and I'm sure we all will have our FR's within the next two weeks.

bye